لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
فرصت های بی شـُمار

فرصت های بی شـُمار

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس پس از بازی با کپنهاگن دانمارک و تساوی تلخ با این تیم در عین حملات زیاد و فرصت های فوق العاده در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به آن ها پاسخ داد .


" فرصت های بسیار زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد. در ابتدا بازی گل دریافت کردیم اما به مرور پیشرفت کردیم. به نظر می رسید که ویلاند شب سختی را پیش رو داشته باشد و دچار مشکل شود اما دیدیم که با دریافت توپ های مختلف ما به پیشرفت او و بهتر شدنش کمک کردیم "

" با نتیجه ای که در بازی گالا-رئال بدست آمد پیروزی در بازی امروز بسیار مهم و کمک کننده بود اما متاسفانه کسب نشد "

مدت زیادی را یورنته و آزاموا گرمکردند اما دچلیه و جووینکو به بازی آمدند ..

" من می خواستم که تمام پیچ و خم و روند بازی را ببینم و سپس تعویض کنم. بازیکنان قد بلند کپنهاگن در خط دفاع وجود داشتند و تمام توپ های بلند را دور می کردند. پس آوردن بازیکن قد بلند احمقانه به نظر می رسید. من از بودن توز استفاده کردم و تصمیم گرفتم که جووینکو هم به او اظافه شود "

" پلوزو دز سمت چپ به خوبی جنب و جوش داشت و در راست لختشتاینر همه کار در بازی کرد و توانست با نفوذهای سریع خود فشار بسیار زیادی به حریف بیاورد "

" امروز فرصت بزرگی را برای پیروزی از دست دادیم. اگر ما موفق به گلزنی می شدیم مطمئنا دفاع کپنهاگن باز تر بازی می کرد و کار برای ما آسان تر می شد "

" به هر حال ما بخاطر از دست دادن 2 امتیاز مهم ناراحت و متاسفیم و امیدواریم که در بازی های آینده جبران کنیم. بازیکنان ما باید بدانند که ما در لیگ قهرمانان بازی می کنیم. تمام تیم ها با نهایت قدرنت خود بازی می کنند و استفاده نکردن از فرصت ها تنها باعث اوت شدن از تورنومنت است "

" اگر سرعت بازی ما پایین بود بخاط این است که ما بارسا و رئال نیستیم و بخاطر این است که آن ها در هر بازی موفق به زدن گل می شوند اما ما نه. ما باید پیشرفت کنیم زیرا ما نمی توانیم در هر بازی دویست موقعیت بدست بیاورییم "

" مشکل ما تنها به بازیکنان هجمومی بر نمی گردد. در این بازی به وضوح دیده شد که فرصت های زیادی توسط هافبک و حتی مدافعین از دست رفت. چیزی که تیم هایی که امشب گل های زیادی زدند هرگز دچار آن نمی شوند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: